شناسهٔ خبر: 179358 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به‌منظور پیگیری مطالبات مردمی حوزه انتخابیه؛

نشست مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با نماینده شهرستان سبزوار برگزار شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی به همراه معاونین این اداره کل با نماینده مردم شریف شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه با محمدرضا محسنی ثانی نماینده مردم شریف شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و حسین ابراهیمی کردیانی فرماندار شهرستان سبزوار آخرین وضعیت شهرستان در حوزه نهضت ملی مسکن، راه‌های مواصلاتی و واگذاری‌های اراضی بررسی کرد.

ابراهیمی در ابتدای جلسه آخرین وضعیت سایت‌های نهضت ملی مسکن، زیر ساخت‌ها و موضوعات مرتبط با سجاد شهر را تشریح و از تلاش‌های انجام شده تاکنون قدردانی کرد.

در این جلسه باتوجه‌به حضور نمایندگان یک هزار و ۵۰۰ تن از ساکنین معزز سجاد شهر، خواسته‌های شهروندان این منطقه در حضور نماینده مردم شریف این شهرستان در جلسه به سمع مدیرکل راه و شهرسازی استان رسید و راهکارهای اجرایی و عملیاتی در جهت رفع مشکلات مردم مطرح شد. مباحث مربوط به تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، واگذاری اراضی سایت‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت، تأمین زیر ساخت‌ها آب، برق و گاز و رفع موانع، سایت موسوم به پارکینگ نفت‌کش‌ها و... از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.